Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2012, 23:41   #14
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie

Możliwe, zwłaszcza gdy winny jest regulator, to zazwyczaj coś tam ładuje, (np. 12,5V). Ja dzięki temu, że wyłączyłem jedną lampę, w takim stanie regulatora przejechałem 400, ale aku był za słaby aby poruszyć rozrusznikiem.
Natomiast w czasie pracy silnika, wystarczało na zasilenie niezbędnych odbiorników, a nawet skąpego oświetlania.

Śmigaj do garażu z voltomierzem i zamykaj wątek

Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 21.04.2012 o 01:21
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? kuntakinte Regularne czynności serwisowe 34 13.06.2023 06:56
RD07 bierze dużo oleju. Rack Silnik, sprzęgło, skrzynia 31 14.09.2013 19:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.