![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 5
Motocykl: TA 650
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 18 min 6 s
|
![]()
Mam problem z synchronizacja gaźników w TA 650, może ktoś będzie tak dobry i coś doradzi ?
a chodzi o to że nie mogę zsynchronizować gaźników. Wymieniłem filtr powierza, świecę, wyczyściłem gaźniki, membrany są dobre. Ustawiłem mieszankę wg. Heynsa, ( nie ustawiłem poziomu paliwa w komorze ) i obroty na 1250. I z obrotami zaczynają się problemy, wskazówka nie stoi idealnie na 1250 tylko ma wahania w granicach +-100-150 obr/min. Układ powietrzny sprawdziłem kilkukrotnie czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza i wszystko tak jakby było w porządku. Przy próbie synchronizacji gaźników wakuometrem własnej robot z rurki, po ustawieniu słupa cieczy na równym poziomie w jednym z cylindrów jest jakby większe podcienienie, tzn. nie mogę ustawić równego poziomu w obu rurkach tak żeby trzymało cały czas. Po paru sek. w jednej rurce poziom cieczy maleje a w drugim rośnie. Jak wkręcę na obroty i spowrotem spadną one na 1250 to poziom cieczy w rurkach jest kompletnie rozregulowany. Dodatkowo przy schodzeniu z obrotów strzela w wydech. Jakieś rady co dalej z tym robić ? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
problem z deflektorem | SARACEN | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 16 | 27.07.2012 19:35 |
Problem z tripmasterem | kamis | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 08.04.2011 20:08 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |