Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.02.2012, 04:21   #8
DarkLuki


Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 4
Motocykl: RD07
DarkLuki jest na dystyngowanej drodze
Online: 42 min 59 s
Domyślnie

Zasadniczo najsensowniejsze rozwiązanie tylko muszę znaleźć kogoś ogarniętego żeby mi to prosto pospawał xD zasadniczo rozmawiałem z jednym mechanikiem o takim rozwiązaniu i stwierdził że kliny to zdecydowanie lepsze rozwiązanie bo spawy szybko puszczą ze względu na to że na zębatkę działają duże siły i częste szarpnięcia mogą szybko rozwalić spaw

Ostatnio edytowane przez DarkLuki : 27.02.2012 o 04:23
DarkLuki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.