|  07.01.2012, 17:16 | #11 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			3,14erdolicie farmazony   . W podlaskim LC8 sprzęgło nie spaliło się samo tylko spalił je kierownik i jestem skłonny postawić stówę że w AT tez by spalił. Żyłoby może minutę dłużej, ale motocykl i tak nie ruszyłby się z miejsca. Półsprzęgło i odcinka. Łudududud. Tylne koło po ośke w bagnie. Stałem, patrzyłem i płakałem. A potem objechałem z lewej strony  . Z tego co zrozumiałem w Ameryce Południowej sprzęgło owszem padło, ale dojechało do końca i dopiero po otwarciu "w domu" się rozsypało. LC8 to kawał super dziarskiego metalu. Czas płynie i coraz częściej marudzących na Katy nie bierze się na serio. W dupę jeża, przejedźcie się takim 990 i uczciwie zaobserwujcie co ten motocykl oferuje w zamian. Sprzedam Afryke. 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  Ostatnio edytowane przez wieczny : 07.01.2012 o 17:44 Powód: Południowa z wielkiej litery. | 
|   |   | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |