![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Tu nie chodzi o oszczędność. Filtra K&N nie należy stosować przy wysokim zapyleniu.
Negatywne opinie i przeciwskazania są na niemieckim forum Transalpa jak również Afryki. Natomiast chwalony jest filtr papierowy. Mam XT600 w którym jest tenże filtr.Po wypadzie na Rumunię już po 3-4 tys jest kompletnie zatkany i motocykl zamiast zużywać 5 l/100 pali półtora litra więcej.Ogólnie w endurakach stosuje się filtry gąbkowe które można prać. Filtr taki chciałbym stosować na takie właśnie zakurzone wyprawy.
__________________
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Powrót Sokoła | czosnek | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 25.11.2012 18:00 |