![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Przyczyn zapewne może być multum - ale czy ktoś może mi wyjaśnić tymczasem ten pomiar przy 400 rpm? Że wartości do pomiaru osiągane są przy tych właśnie obrotach? Wobec tego jeżeli było po prostu kręcone rozrusznikiem z otwartą manetą gazu nie było tych obrotów stąd niski wynik? A może rozrusznik + otwarta przepustnica same z siebie sprawiają że te obroty to 400 rpm.
Stawiam też na kijowo wykonany pomiar. Adnotację mam że wynik to 9 i 7,5 PSi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Silnik hula, nic nie telepie, nie kuleje, żeby odpalić starter wystarczy jedynie musnąć (na ciepłym) palcem, na zimnym silniku pół sekundy i odpala zawsze (no chyba że postoi dwa tygodnie to trzeba trochę cierpliwości). |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miernik kompresji za 85zł z allegro - dobre to? | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 02.11.2012 20:28 |