![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 min 23 s
|
![]()
Z niepuszczanych bąków, które idąc do głowy inicjują posrane pomysły.
Dymek przy 7000 obrotów pojawi się w 9/10 AT - szczególnie jeśli "wkręcenie" jest mocno dynamiczne za czym większość silników tej generacji nazbyt nie tęskni /w każdej sytuacji wskazana jest gra wstępna a nie z obówiem prosto do pościeli/. Po 250 km. to możesz co najwyżej stwierdzić czy kanapa jest wygodna - olej mierzysz w pionie /najlepiej gdy moto ktoś przytrzyma/ bez wkręcania bagnetu czyli wykręcasz bagnet, obcierasz w gacie i wtykasz do podparcia o gwint - często oring na bagnecie lubi sie przy wykręcaniu przemieścić więc trzeba go przed ponownym dokręceniem poprawić. Mierząc olej musisz się zdecydować na jedną z opcji: mierzysz zawsze na zimnym lub ciepłym silniku po kilkuminutowym odpoczynku, wykonując operacje na przemian uzyskasz nieco odmienne wyniki. Jak wyglebisz to po postawieniu sprzęta /szczególnie po dłuższym leżakowaniu/ wskazane jest jego "wysezonowanie" czyli powstrzymanie się z rozruchem przez powiedzmy minutkę. Dym czy cięższy rozruch po glebnięciu jest w zasadzie normą, powinien po chwili zniknąć a praca silnika się ustabilizować. Zdrowia życzę ... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożyska, uszczelniacze - zestawienie | klanol | Regularne czynności serwisowe | 5 | 21.12.2012 07:39 |
Uszczelniacze lag z Larsona. | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 28 | 20.04.2012 15:00 |
Uszczelniacze zaworowe Athena. | wieczny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 27.11.2009 17:20 |