![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Dołączył: 5.3.2006
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Ostrołęka
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 godz 44 min 39 s
|
![]()
koniecznie trzeba mieć gume na zapas. Z prostego powodu: Jak utnie nam wentyl to ani spray ani łatki nie załatwią sprawy. wtedy tylko wymiana wchodzi w grę.
Złoty środek to mieć dętki, łatki,łyżki, spray. -dętki (j/w) -łatki żeby połatać w wolnej chwili dętkę którą zmieniliśmy na nową (od tej chwili ona stała się naszym zapasem) -spray, tak jak napisał wasilczuk, jak leje i zimno, a dziura mała, to walimy i mamy nadzieje że zadziała. Ja bym używał w ostatecznośći (guma do śmieci po takim zabiegu) I trzeba pamiętać żeby mieć przed wyjadzem "świeże" dętki w kołach. Ja miałem swego czasu łataną w przednim kole, łata puściła w górach hercegowiny. I wiecie co dalej: miałem łatki, łyżki, i dupę w krzakach. Konia z rzędem temu kto da łatę na łatę i będzie działać. Sprawę załatwiłaby nowa dętka, ale takiej oczywiście nie miałem. moje zdanie: dętki, łatki, łyżki, mała pompka rowerowa ze sobą (ew. jescze spray)
__________________
N 53o03.728 E 021o36.273 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Z serii: skąd to wypadło? Guma... | ozeh | Regularne czynności serwisowe | 4 | 15.03.2014 13:45 |
Zachodniopomorskie "Pęknięta Guma" piąta edycja | zbuju | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 28.04.2009 11:01 |