Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.08.2008, 11:01   #14
Kotrrin
 
Kotrrin's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Tarczyn/Wawa
Posty: 218
Motocykl: RD07a
Kotrrin jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 1 godz 32 min 18 s
Domyślnie

A ja pale sprzęta bez ssania...
zgodnie z instrukcją wypycham z garażu, itd..

ssanie wzbogaca mieszankę co powoduje pogorszenie smarowania pierścieni....
może to i prawda - jak kiedyś robiłem prawko na maluchu to tak instruktor mówił
odpalam z malutkim gazikiem otrzymam troszkę na trochę ponad 1000 rpm i jak już odpuszczę to pyrka.
Jak jest zimny to obroty nie przekraczają 900 a jak się rozgrzeje robi się OK ponad 1200-1300

Taką instrukcję otrzymałem w MotoTop w Krakowie....
Jest OK
Kotrrin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nie chce jechać... Marfor Układ elektryczny i zapłonowy 18 28.06.2011 15:56
nie chce palić cwajdek Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 02.09.2008 12:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.