![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Tarczyn/Wawa
Posty: 218
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 32 min 18 s
|
![]()
A ja pale sprzęta bez ssania...
zgodnie z instrukcją wypycham z garażu, itd.. ssanie wzbogaca mieszankę co powoduje pogorszenie smarowania pierścieni.... może to i prawda - ![]() ![]() odpalam z malutkim gazikiem otrzymam troszkę na trochę ponad 1000 rpm i jak już odpuszczę to pyrka. Jak jest zimny to obroty nie przekraczają 900 a jak się rozgrzeje robi się OK ponad 1200-1300 Taką instrukcję otrzymałem w MotoTop w Krakowie.... Jest OK |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie chce jechać... | Marfor | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 28.06.2011 15:56 |
nie chce palić | cwajdek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 02.09.2008 12:18 |