![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
A czy dokręcanie ośki ma jakiekolwiek znaczenie, skoro na jednej ladze jest dokręcana tą płytką z 4 szpilkami? Przecież lagi względem siebie są tak samo cały czas, a dokręceniem ośki reguluje się ściśnięcie łożysk itd, zgadza się? Jeśli zacisk przytrzymuje tarcze to na moje coś jest nie tak z trzpieniami prowadzącymi zacisk. To jest zacisk pływający, który potrafi sam się dostosować do pozycji tarczy.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |