Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.07.2011, 21:01   #7
sloneczny
 
sloneczny's Avatar


Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Płock/Tralee
Posty: 162
Motocykl: RD03
sloneczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 4 godz 53 s
Domyślnie

Odpaliłem, na zimno 1500obr/min. Nagrzała się, 2000obr/min

Wyregulowałem śrubą wolnych obrotów na 1300-1400obr/min.

Jutro odpalę z rana na zimno i zobaczymy jak to wygląda.

A swoją drogą to się zastanawiam czy od początku nie miała za wysokich obrotów biegu jałowego. Nigdy nie potrzebowała ssania przy odpalaniu zimnego silnika.

Jak jest u was, czy odpalacie bez ssania przy temperaturze +10-15°C
sloneczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Kto ma dobre niskie ceny na przewody w oplocie graphia Wszystko dla Afryki 15 21.01.2014 16:13
patent na niskie ciśnienie w oponach Wojtek_K Wszystko dla Afryki 2 04.02.2013 11:57
Prądy za wysokie!!! motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 45 30.05.2011 11:38
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.