Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.05.2011, 11:38   #40
Bierrocker


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Kwidzyn / Gdansk
Posty: 5
Motocykl: 1993
Bierrocker jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 10 min 15 s
Domyślnie

Witam! Czy mówicie cały czas o dużym, użebrowanym regulatorze napięcia, czy o malej, czarnej kostce "prostownikiem napięcia" ( http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTI5MjAwMQ==&bid=104504 )?
Bierrocker jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 22:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40
Starter nie kręci a prądy są SewO Układ elektryczny i zapłonowy 9 06.02.2009 21:50
Wysokie gmole do RD07. wieczny Wszystko dla Afryki 2 16.04.2008 14:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.