![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 6
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 22 godz 37 min 15 s
|
![]()
Czytam forum od dawna, pierwszy raz coś piszę, więc sorki, jeśli nie zachowam jakiś konwenansów.
Tak dla potomnych. 1) Pomysł polega na poluzowaniu koreczka na gorącym silniku w przeddzień regulacji zaworów (po lataniu). Wystarczy ¼ obrotu. Na drugi dzień, rano pięknie się wykręca. 2) Dla opornych koreczków, palnik na propan butan (taki mały) oraz zimny silnik. Ogrzewamy okolice dekla dookoła korka, NIE kierując palniczka na sam korek. Temperatura podgrzewania to 70-80 st C max (dotykam ręką i czuję gorąco ale nie parzy). Efekt rozszerzalności termicznej metalu. Wykonałem parę regulacji i zawsze działało bez problemów, więc może komuś ta uwaga też się przyda. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak odkrecic zadnia oske...? | banditos | Hamulce, kola, opony | 16 | 04.07.2010 23:15 |
jak odkrecić osłona pod silnikiem | calgon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 25.06.2009 12:11 |