Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.01.2011, 06:26   #3
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
Domyślnie

Kazmir a czy ruch membrany w pompie jest zgodny z impulsami?
Impulsy występują częściej na wysokich obrotach?

Czy pompa reguluje we własnym zakresie czestotliwość pracy membrany zgodnie z utrzymywanym ciśnieniem?
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy zimny Uklad paliwowy i wydechowy 11 27.07.2013 09:54
Zasilanie pompy czyli pompa jest sprawna, a nie działa Fihu Uklad paliwowy i wydechowy 40 07.04.2012 00:21
Zasilanie Garmin 2610 Pawel_z_Jasla Hardware 34 29.09.2011 20:42
Zasilanie GPSa Becker 7926 z istalacji TA petrosbike Hardware 48 21.03.2011 19:03
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.