![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
A ja nadal twierdzę, że w 04ce nie potrzeba pompy. Jeżdżę tak od roku (25tkm) i problemów nie zaobserwowałem. Przejeżdżam max kilkanaście kilometrów za czerwoną rezerwę, czyli wypalam jakieś 21l (z 24) w baku. W wigilię po miesiącu stania na mrozie i śniegu odpaliła z 3 strzała, ale to chyba przez to że ją zalałem. Teraz po dwóch tyg zapaliła od pierwszego zakręcenia wałem.
I nie ma opcji, żeby mi pompa padła gdzieś na zadupiu. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skwiercząca pompa paliwa | Włóczykij | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.07.2012 21:39 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |