![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
DaVe z ta instrukcja to przesadziłeś trochę Tak wygląda moduł z odciętą obudową (dokładnie trzeba tylko tyle odciąć obudowy i tak płytko jak grubość ścianek obudowy (głębiej nie można bo uszkodzisz laminat) jeśli poruszasz delikatnie gniazdem zobaczysz obruszone bolce w punktach lutowniczych i to trza poprawić lutownicą (odpowiednią nie taką do lutowania rynien). Zalecana kalafonia nie kwas solny. Potem przykleić szczelnie ten kawałek odcięty (nie polecam silikonów) Dobrze jest też sprawdzić moduł przeprowadzając jazdę testową (nie koniecznie na jednym kole) motorem zanim go skleimy.
Można to wkleić do Afripedia jeśli Dzieju i Podos uzna to za słuszne i zbawienne. Zawsze lepiej cosik niż nic |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prośba o wypożyczenie modułu CDI | Łysy | Wszystko dla Afryki | 5 | 18.04.2011 22:22 |
Objaw uszkodzonego modułu? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 03.02.2010 00:24 |