Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.10.2010, 00:51   #6
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Ha. Wiem. Luźna lub wykręcona jedna śrubka w kanale dolotowym, ta zaślepiająca otwór do podłączania wakuometrów.

Miałem to dwa lata temu. Znajomy mi robił synchro. To ostatni raz był jak oddałem motocykl do serwisu.

Jeśli już to obstawiam luźną. Na wykręconej raczej by wcale nie gadał..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. Słodziuś Umawianie i propozycje wyjazdów 0 27.05.2014 13:20
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 22:23
Dwa wolne wężyki-tylko po co? Kobra Uklad paliwowy i wydechowy 15 26.04.2011 17:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.