![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Bawiłem się jakiś czas temu zawieszeniem. Rozebrałem, wyczyściłem naftą, zmieniłem jedną wytartą z teflonu prowadnicę. Zalałem 7,5W i po złożeniu zamontowałem do motocykla.
Kiedyś wiele razy wspominałem, ze należy wyzerować pod siebie ciśnienie siedząc na motocyklu. Tym razem tego nie zrobiłem i prawdę mówiąc nie żałuję. Motocykl zrobił się bardzo prędki na nierównościach, chętniej podnosi przednie koło na muldach przy dodaniu gazu i w ogóle postanowiłem zerować ciśnienie na ROZCIĄGNIĘTYCH lagach. Ważę w ciuchach 83kg, na razie dobiła mi ze 3 razy. Minus taki, że czasem wali przy tym sławetnym "odbiciu". Metaliczne jeb. Ogólnie jest pięknie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |