|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
A ja mam zapytanie o to wyłączanie się manetek Oxforda jak napięcie spadnie...bla, bla...poniżej 11,5V
Zamontowałem w zeszłym tygodniu. Poszło sprawnie, grzeją dobrze i ogólnie jest ok. Sterownik fajnie działa, podłączenie banalne. Ale. No właśnie. Podpiąłem pod aku bezpośrednio i wczoraj spiesząc się do roboty zapomniałem je wyłączyć. No ale skoro się same miały wyłączyć przy spadku napięcia to powinno być ok. Nie było. Wyszedłem z roboty po 8godzinach i patrzę kiera ciepła. Manetki się świecą, a moto nawet nie zająknie. Voltomierz pokazywał ok.9v (normalnie pokazuje 11,5V po przekręceniu kluczyka). Na szczęście po kilkunastu minutach stania bez obciążenia zapaliła (1,5roczny aku Unibata jest dobry jak widać ). I teraz pytanie jak się powinny wyłączyć manetki? Zupełnie czy tylko "zawieszają" grzanie dopóki napięcie nie wzrośnie? Nie chce mi się wierzyć, że po takim czasie dalej grzały (ustawione na 40%) i aku nie wyssały do końca.
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| inne cóś Cagiva Canon 500 ..pytanie o opinie | puntek | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 06.05.2011 21:19 |