![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
co do seba-motor i regeneracji amora - nic złego na ten temat powiedzieć nie mogłem do niedzieli. Amor zrobiony, wszystko grało, prowadzenie moto , nie to samo (in plus oczywiście), trochę z tą regulacją tłumienia na zbiorniczku było takie mało wyczuwalne, ale ogólna ocen pozytywna. No cóż, że tak powiem ostatnie 8kkm to 2kkm po asfalcie, a sobotnio-niedzielne torowisko to już była masakra dla zawiechy. Ostatnie srogie jebnięcie na hałdach też swoje zrobiło. Tak że, nie neguje jakości wykonania, nie wytrzymało (może orydżinal też by nie wytrzymał) a zesrało się akurat po gwarancji - dlatego rozglądam się za czymś bardziej odpornym, co równocześnie rozwiąże sprawę podniesienia zawiechy bez stosowania różnorodnych przedłużek, a nawet nie tyle podniesienia motonga, co wydłużenia (czyt. zwiększenia) skoku zawiechy.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |
Akumulator padł :( | klanol | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 18.08.2009 09:45 |