Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.05.2010, 07:39   #15
maher
 
maher's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
maher jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
Domyślnie

Rysunki mega profesjonalne pomysł też tylko uzyskana w ten sposób(nowa) powierzchnia robocza jest tak znikoma(w porównaniu z fabryczną) że po pierwszym wypadzie w kszoki żębatka wróci w swoje pierwotne miejsce i luz będzie dalej taki jak był.Pałeł powiedział wcześniej że tylko wypełnienie ubytków może dać efekt i w 100% zgadzam sie z NIM.
maher jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 21:11
jaka jest średnica wałka zdawczego Dzieju Silnik, sprzęgło, skrzynia 7 20.12.2013 13:03
zimmering wałka zdawczego rdo4 Szaman Silnik, sprzęgło, skrzynia 3 14.03.2011 17:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.