![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
wejdzie ale prowadzenie przy większych pochyleniach mniej bezpiecznie niz na 130 lub 140 zwłaszcza w 03.
W 07 ciutek lepiej ale i tak gorzej niż na 140. Nie bez powodu rozmiar opony jest dostosowany do szer felgi. Przyszerokiej opony nie zamkniesz a i powierzchnia styku opony z nawierzchnią przy wspomnianych dużych przechyłach jest mniejsza i łatwiej się poślizgnąć. Właśnie kończę trzecią 150 i już nigdy takiej nie założę. dodam że przy jeździe na wprost i łagodnych winklach nie ma różnicy jednakże przy ciaśniejszych trzeba niejako "lekko zmusić moto do skrętu" a punkt i obszar graniczny jest krótki. Opona sygnalizuje uślizg na tyle późno że można nie zdązyć ... Takie są moje uwagi co do zbyt szerokich opon w stosunku do felgi.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Tags |
e-10 , mitas |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fan Klub Mitas | enzo | Hamulce, kola, opony | 664 | 30.10.2013 19:52 |