![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 33
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 5 godz 46 min 57 s
|
![]()
Może podpowiem. Sprawdź sobie taką rzecz jak naciąg łańcucha napędowego. Zaczął bym od tego, jak będzie za luźny to DCT tego nie lubi i stąd może być te poszarpywanie. U mnie tak było. Łańcuch musi mieć maksymalnie 4,5 cm luzu. Jak będzie większy i to nie dużo bo o około 1 cm może wystąpić poszarpywanie. To jest dwusprzegłówka działająca bardzo szybko przechodząc z biegu nieparzystego na parzysty. Łańcuch traci na ułamek sekundy napięcie, a potem spina go drugie sprzęgło.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekki kask | kanuj | Kaski | 85 | 05.11.2023 10:08 |
Po zmianie oleju problemy ze sprzęgłem | macenzie@op.pl | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 3 | 22.05.2023 13:43 |