Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.03.2025, 23:12   #3
Adrian SI

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Nov 2024
Miasto: Kraków
Posty: 8
Motocykl: CRF1100
Adrian SI jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 19 min 44 s
Domyślnie

Rozbierasz prawy przełącznik, wyjmujesz płytkę do której są zakute przewody od kill swtch, jest tam taka mosiężna blaszka na sprężynce która ślizga się po tych stykach. To jest posmarowane smarem i z czasem ten smar twardnieje pogarszając "kontakt". To jest dość delikatne, trzeba uważać, oczyść styki mechanicznie i będzie działać.

Jeśli masz CRF w DCT to nie jeździj z tą usterką bo w pewnym momencie przestanie spadać na wolne obroty, zostanie Ci takie 1800/min i nie wrzucisz drive.
Zdalnie się tego nie da naprawić, zapewniam.

Ostatnio edytowane przez wierny : 25.03.2025 o 03:56 Powód: Połączenie postów.
Adrian SI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przekaźnik rozrusznika Bartas Układ elektryczny i zapłonowy 23 20.03.2012 12:48
Przycisk uruchamiania rozrusznika barthez Układ elektryczny i zapłonowy 5 21.05.2009 10:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.