![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,734
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 5 dni 23 godz 59 min 53 s
|
![]()
Po dwóch obrotach licznika ślimak w mojej afryce definitywnie zdechł.
Wcześniej wielokrotnie naprawiałem wkręcając gwintowany trzpień celem skasowania zbyt dużego luzu, potem łatając wytartą na wylot dziurę, pedantycznie czyszcząc i smarując, nie zapominając o wymianach uszczelniaczy i teflonowych trybików. Cena nowego zawsze mnie zniechęcała... Z perspektywy czasu i wspomnień, kiedy wskazówka nagle przestaje wskazywać ilość przejechanych km, a co gorsze prędkość oceniam, że to były stracone emocje. Zaszalałem i chciałbym się pochwalić, że zakupiłem nowy ślimak OEM wraz tym teflonowym trybem, nasmarowany, gotowy na podmianę, za 400zł. To prawie połowa ceny serwisowej. Może ktoś skorzysta: https://allegro.pl/oferta/honda-xrv-...07-17125339279 ślimak2.jpg ślimak1.jpg |
![]() |
![]() |