Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.01.2025, 10:55   #4
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

w 700 fajny jest ABS i wtrysk /choć nigdy nie miałem problemu z gaźnikami/ - ale ja nauczyłem się doceniać ABS kiedy zacząłem robić takie naprawdę dłuuuugie całodzienne trasy po 800-900 i więcej kilometrów.
przykład - po całym dniu jazdy i przejechaniu przez Węgry w ciągłym deszczu wjechałem przez zadupia do już nie padającej ale wciąż mokrej Rumunii. Noc, lokalne drogi, mokro, jazda dłuuugą drogą krętą pomiędzy zbiornikami wodnymi wśród trzcin i chęchów - oczywiście: dostosowałem się i jechałem max 80... ale to wciąż jest sporo na spotkanie z dzikiem czy jeleniem.
Jak człowiek jest zmęczony takie coś jak ABS jest naprawdę zbawieniem w motocyklu i można dyskutować, że nie i że trzeba UMIĆ. Klawiszowi i kawiarniani jeźdźcy zawsze będą mówić, że się da. Ja jednak mam przekonanie, że w motocyklu na którym na wyjeździe niemal codziennie spędzam po kilkanaście godzin CHCĘ MIEĆ ABS. Oczywiście - trzeba być wypoczętym i skoncentrowanym lol ale o 22 w nocy to się nie dzieje a licho nie śpi.
I to była dla mnie największa i w sumie JEDYNA wada NTV650.

700 ma jeszcze jedną zajebistą, nieoczywistą rzecz - kufry są połączone w ich górnej części tunelem co umożliwia włożenie dłuższych przedmiotów /karimata na przykład, lub niewymiarowy mamiot/ do kufra.
Wadą 700 są megadupiaste ponoć zamki kufrów. Kufer potrafi się sam otworzyć podczas jazdy lub /co gorsza!/ nie można go otworzyć na postoju. Można to jakoś ponoć leczyć.
W 650 też ten temat nie wzbudzał mojego zaufania ale koniec końców nie miałem z tym nigdy kłopotu.

Krótko mówiąc zarówno 650 jak i 700 to wspaniałe motocykle z najlepszych lat Hondy. Nawet patrząc na 700 obecnie myślę, że społeczeństwo w większości idzie w grube sprzęty - co powoduje, że podaż 'poniemieckich' NTV700 wciąż jest duża, przebiegi niewielkie, ceny w okolicy 15-17k za ładne sztuki to IMO bardzo niewiele za taki motocykl bo, jak słusznie Dziejski napisał, na co dzień wystarcza aż na nadto a chcąc śmignąć na koniec Europy - nie będzie się w jakikolwiek sposób sprzeciwiał.

Fajny wpis Dzieju. BTW takich starych niezajebliwców jest więcej.
BTW - fajny futrzak na zdjęciu
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.