Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.07.2024, 14:41   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

Rrolek - na początek - wykręć śruby od powietrza sprawdz oringi, kanały przepsikaj Carbcleanerem w sprayu. Ustaw od nowa synchro na wolnych.
Zalej do baniaka STP czerwone cała butelkę i wyjeździj to paliwo.
W dalszej kolejności skierowałbym swoje kroki w kierunku lambdy.

Nie od czapy do tych starych betoniarek jest założenie wtrysków Boscha od 1200. Tylko kup po prostu w intercarsie a nie w BMW. Mam je w swoich 1100 i odmiana była bardzo duza. Nic nie trzeba regulować przy tym.

Rozumiem ze moto jedzie normalnie kiedy jest rozgrzane a kaprysi kiedy trochę przestygnie czy muli cały czas? Sprawdzenie TPS tez jest konieczne bo można go nawet butem kopnąć i potrafi się przestawić.
No i na koniec - w jakim stanie masz łożyskowanie osi przepustnic?
Masz 4 świece czy dwie? Te dolne fajkocewki lubiły robić kłopoty.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.