Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.05.2024, 13:43   #2
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 40 min 8 s
Domyślnie

Gdzieś niedawno czytałem, że jeden koleś rozklepywał te nity zmniejszając luz. Jakiś minimalny luz musi być.
IMO po rozklepaniu sprawdzić bicie tarczy i jak jest w normie, to wydaje się, że będzie dobrze.
Niech się jeszcze ktoś wypowie, bo osobiście źródła takiego kowalstwa nie znam i nie wiem na ile to jest bezpieczne..
__________________
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
blokada tarczy hamulcowej barthelemi1 Wszystko dla Afryki 19 21.07.2016 08:03
Zacisk do tarczy 320 mm Rychu72 Hamulce, kola, opony 4 14.05.2012 06:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.