![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Czy semi, czy full ma mniejsze znaczenie. Istotny jest producent. Znam serwis autoryzowany, który leje do CRF hondowski 10W40 (10W30 w ogóle nie używają) i klienci zauważyli, że maszyna pracuje lepiej - silnik ciszej, a skrzynia płynniej. Ja jedną CRF zalałem 15W50 z Penrite i właściciel po powrocie z Bałkanów stwierdził, że maszyna mniej się grzała i silnik był bardziej elastyczny.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Rebel 1100 DCT | wooocash | Honda - inna niż AT & NAT | 2 | 11.01.2023 11:11 |
Honda NT 1100 | darius | Honda - inna niż AT & NAT | 19 | 21.11.2021 14:01 |