Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.05.2024, 09:06   #9
Komar
 
Komar's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Komar jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
Domyślnie

Tak, temat ten był rozkminiany przez chłopaków z UK.
Opcje są takie:
1. wymieniłem filtry powietrza na zamienniki które gorzej tłumią szmery ssania
2. przy wymianie filtrów coś uszkodziłem skłądajc skrzynkę
3. jestem przewrażliwiony..


Zdecydowałem się na ten temat ponieważ, w zeszłym roku motocykl jeździł dużo ciszej a po ostatniej majówce myślałem, że oszaleję na serpentynach.

Na pewno napiszę wam jak zdemontuję airboxa.


Co do obcinania dolotów powietrza to chłopaki na forum UK chcieli ponieść moc ale wszędzie to się rozbijało o podniesienie hałasu.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...
Komar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
rozbiór airboxa Mhv Uklad paliwowy i wydechowy 24 07.04.2025 13:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.