![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 | |
![]() |
![]() Cytat:
Kdf - super. Czy możesz dokładnie opisać co zrobiłeś? Fotki byłyby super. Mam absolutnie cichy kosz w moich 2 afrykach, ale nurtuje mnie ten temat ze względu na moją 7, którą byłem w Pamirze a potem robiłem sprzęgło - 7 już sprzedana. Tam po prostu kupiłem nowy kosz, bo był jeszcze dostępny. Warto wiedzieć też na przyszłość. Tu ta już sprzedana 7. U niej problem był taki, że wyrobiły się nity między dwiema częściami kosza. W nowym koszu nie dało się ruszyć obu połówek, w stukającym można było ruszać "górą" vs "dołem kosza". Reszta była identyczna - te luźne fabrycznie sprężyny i te ciasno siedzące - tam nie zauważyliśmy wielkich różnic. Zdjęcia (poza wyprawowymi): A - wymiana prewencyjna łożyska, B - tu się niby wyrabia - u mnie było OK, nie to powodowało stuki, C - luźne sprężyny w nowym koszu OEM - identycznie "prawie" jak w stukającym, D - tu na zdjęciu nowy kosz OEM Honda - ciasno to siedziało, nie można było tego ruszyć nawet dużą siłą, w stukającym można było to ruszyć w dwie osoby - jedna trzymał dół, druga obracała górę, F- wygląd łańcuszka pompy oleju nowy vs wyciągnięty.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 14:23 |
Komplet oryginalnych tarcz w stanie bdb | Wojak | Wszystko dla Afryki | 7 | 03.11.2010 22:18 |
Ułożenie tarcz sprzęgłowych, sprzęgło | AnubisXRV | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 28.10.2009 16:23 |