Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.02.2024, 06:05   #15
$zwagier
 
$zwagier's Avatar


Zarejestrowany: May 2023
Miasto: Ostrołęka
Posty: 188
Motocykl: RD07
Przebieg: Tak
$zwagier jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 7 godz 17 min 13 s
Domyślnie

ETX ma większą pojemność i więcej amper. ETX na pewno jest AGM, YTX z tego co czytam w internetach też.
__________________
"Marzenia dziecka mają skrzydła, a marzenia mężczyzny mają koła"
$zwagier jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator do RD07 (porada zakupowa potrzebna) Macao Układ elektryczny i zapłonowy 8 15.04.2021 17:21
Akumulator Michaua Układ elektryczny i zapłonowy 15 26.03.2020 16:17
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.