![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 48 min 30 s
|
![]()
Siemka!
W odpowiedzi dla Chomika: Na reflektorach mam własny patent, tj osłony zaadoptowane od enerdowskiej ETZetki 20081122460.jpg Koszt kilka-kilkanaście złotych za sztukę + wkład własny 2 roboczogodziny, przerobiony za pomocą piłki i nożyka do tapet. Mocowanie tego do czaszy motonga to zupełnie inna historia i wydumka( aluminiowe blaszki i malutkie śrubki), ale nie jestem z tego patentu tak do końca zadowolony , więc w jakiś zimowy wieczór cos tam sobie jeszcze poprzerabiam. Jak dotrę jutro do garażu, to pstryknę foto i wkleję żeby było do podejżenia. Dla Artuditu i Dzieju: Przód moto podniosłem poprzez zainstalowanie dotoczonych wyższych korków amortyzatora, które stanowią teraz przedłużenie rur nośnych. Temat wyszukany tutaj na forum (zaadoptowany z Forum Transalpa jeśli się nie mylę). Było o tym już dyskutowane tzn czy to wytrzyma, czy nie zerwie gwintów itd. Też nad tym dumałem. Myślałem, myślałem (...) i wymyśliłem tak: przedłużyłem jeszcze ten korek o 2cm jeśli dobrze pamiętam, w dół poniżej gwintu a jego zewnętrzną średnicę bardzo dokładnie spasowałem z wewnętrzną średnicą rury amortyzatora. Uzyskałem przez to dodatkowe wzmocnienie i usztywnienie(nie trzyma tylko gwint, ale jeszcze tak jakby teleskopowo jedno w drugim ). Niby te 2cm to niewiele, ale jeżdżę cały sezon i na razie wszystko jest OK. A jeżdżę też poza asfaltem i też nie tylko szutrami. (zrobię fotki takiego korasa i wkleję może jutro) Reasumując: korki mają dł dałkowitą ok 10 cm , z czego +/-8cm wystaje ponad rurę przedłużając ją o te 8cm, a reszta jest w kręcona w środek. Straciłem przez to 2cm wewnątrz na długości przez co spręzyna jest wstępnie dodatkowo ściśnięta o te 2cm właśnie.Ale to w niczym mi nie przeszkadza-jest po prostu minimalnie już wstępnie sztywniejsza- ugięta. Przez te zabiegi tj podniesienie przodu i tyłu (ucho dampera dłuższe o 3cm od oryginału) ogólnie moto jest wyższe o 7-8cm.Więc siedzenie też jest o ok 8cm wyżej. Tylko że to siedzenie które mam teraz ma inny profil (zaadoptowane z kolei z Varadero 125) i jest troszkę niższe od oryginału. Ale o niebo wygodniejsze !!! Przejeździłem na nim ten sezon, ale zimą troszkę znowu je przerobię ![]() 20080721389.jpg 20080721390.jpg 20080721391.jpg Informacyjnie dodam, że Mycha ma jakieś 195cm wzrostu Afri teraz 11listopada09-001.jpg 20091111850.jpg 20091111851.jpg Afri przed przeróbkami z podnoszeniem 20090125565-003.jpg Zawsze miałem jakieś takie wrażenie ,że jestem trochę ponadgabarytowy w stosunku do większości moto, na wszystkim wyglądam jak na motorynce ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez MOTOMYSZA : 14.11.2009 o 20:28 Powód: coś nie tak z fotkami |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podwyższenie kierownicy | arturro007 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 13.05.2015 12:27 |