![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
już 3 czy 4 wymiana oleju i magnesy nadal kleją, śruby kupiłem gotowe z magnesami może są to wersje odporne na wysoką temperaturą.
Tak czy inaczej dla mnie to najlepsze co można zafundować silnikowi zaraz za dobrym jakościowo olejem i filtrem. Chociażby z tego powodu iż opiłki a w szczególności te mikroskopijne zawsze będą powstawać w silniku i tutaj żaden filtr nie pomoże a magnes już tak. Oczywiście drobinki metalu to nie tylko stal ale pozostałe metale nie są już na tyle twarde aby robić większe szkody. Kupując nowy motocykl, który nie posiada fabrycznie magnesów przed odbiorem zażyczyłbym sobie taką modyfikację ma to szczególnie duże znaczenie gdy silnik jest na dotarciu |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej | marekw | Regularne czynności serwisowe | 25 | 22.03.2016 14:51 |
Olej do lag | kraft90 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 01.07.2015 08:19 |
Jaki olej do XTZ 750 '90 | LuckyOne | Regularne czynności serwisowe | 1 | 15.03.2015 09:57 |
olej w prądnicy((( | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 17.02.2014 13:44 |