![]() |
#26 |
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 15 godz 24 min 0
|
![]()
OK to w ramach podsumowania.
Wymiana oleju podczas docierania: 1,8 l oleju 4T MOTUL 3000 SAE 10W40 Filtr HF 103 Uszczelka filtra oleju identyczna w CRF250L i CRF300L| Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm Siła dokręcania: Śruby dekla 10nm Spust oleju 24nm Nic nie przekręciłem bo głupio by było skopać cos w pierwszym nowym pierdziksonie już na samym wstępie ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 20:00 |
Bagnet oleju | strobus1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 19.03.2013 22:53 |
Żłopanie oleju | visuz | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 24 | 04.10.2011 20:29 |
Bagnet oleju | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 5 | 22.06.2011 19:45 |
Poziom oleju | JackHarrer | Regularne czynności serwisowe | 21 | 17.09.2010 11:55 |