Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.03.2022, 09:15   #8
mareksz007
 
mareksz007's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Białystok
Posty: 1,089
Motocykl: Honda XR 600, RD03 i 1/2
Przebieg: 62000
mareksz007 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 8 godz 13 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Dlatego, że starsza AT jak to bywa w silnikach "V" chłodzony ma gorzej tylny cylinder. Tylny musiał dostawać trochę więcej "żarcia" coby się nie ugotował. W ostatniej RD07 poprawiono układ chłodzenia i dysze gaźników mają te same wartości. O wiele gorzej mają oczywiście silniki chłodzone powietrzem.
Dziękuję
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu"
mareksz007 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gaźnik KORNIK Uklad paliwowy i wydechowy 0 08.08.2019 13:42
gaznik fazi Uklad paliwowy i wydechowy 5 10.04.2008 18:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.