![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
25 Nm to nie mało. W wyczynowych motocyklach gdzie te lagi dostają w d.pu dużo bardziej, te momenty dokręcania to góra 20 Nm a często użytkownicy jeszcze je o 2-3 Nm obniżają. Nic się nie dzieje.
W widelcach Showa, montowanych w beciakach w latach 2007/18 też był problem wycierania wewnętrznego anodowania rur. Jak to się zakończyło nie wiem, nie śledziłem. Niemniej, chyba problem istnieje i nie bez powodu w niektkrych (a może wszystkich) latach WP48 od 2003 była wewnętrzna wymienna tuleja na której pracowała górna panewka.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 11.01.2022 o 21:04 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dokręcanie śruby z lewym gwintem | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 21 | 17.02.2017 09:18 |
Sposób na spędzenie niedzieli | zbyszek_africa | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 04.04.2009 19:56 |