Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.11.2021, 17:20   #34
JaTomek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 715
Motocykl: ...............
JaTomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 51 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał deftones Zobacz post
Nie mam jej przy sobie ale z tego co pamiętam do wyboru były tryby dla aku samochodowego, motocyklowego i agm. Reszta odbywa się automatycznie przez wszystkie tryby ładowanie, regeneracja podtrzymanie itd. Wybrany miałem tryb motocyklowy. Możliwe że gdybym odłączył przed regeneracja nic by się nie stało. Ale kto ma czas stać i patrzeć jaki jest aktualnie stan ładowania. Na dedykowanej ładowarce albo takiej na której możesz ustawić napięcie nic by się nie stało.
To co Ci napisałem to wyczytałem w znalezionej w 2s. instrukcji obsługi w sieci. Cetka kiedyś miałem ale umarł. Nie umiem ładnie wstawiać zdjęć na forum ale zerknij tu...https://akustrefa.pl/poradnik-eksper...cja-obslugi-pl
Ctek nie przełącza się sam pomiędzy trybami.
JaTomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 Roni92 KTM 4 22.08.2021 08:59
Aku w NAT AS a prostownik Lukhor Gadżety / wyposażenie 11 04.02.2019 21:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.