Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.11.2021, 19:23   #10
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

@wooocash,

Osobiście nie interesuje mnie jaki regler jest w NAT 2016, czy w NAT 2018 bo zapewne jedyna różnica to wydajność prądowa ze względu na użyte aku plus może ciutke wyższe napięcie ładowania dla NAT 2018.

Gdy wymieniałem Yuasę na LiFePO4 brałem przede wszystkim pod uwagę:
- wagę (LiFePO4 waży niecały kilogram vs chyba 3,5 kilogramowa Yuasa)
- czas ładowania (jak się uprę mogę moje LiFePO4 naładować w pół godziny bez uszczerbku dla aku)
- praktycznie brak utraty pojemności gdy stoi na półce (np. w zimę).
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 Roni92 KTM 4 22.08.2021 08:59
Aku w NAT AS a prostownik Lukhor Gadżety / wyposażenie 11 04.02.2019 21:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.