Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.10.2021, 16:55   #11
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 499
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 10 godz 29 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekAT Zobacz post
Dziwi mnie to, że nie wiesz ile kosztuje serwis i co wchodzi w skład harmonogramu serwisowego.
Powinieneś dowiedzieć się o tym przed kupnem, bo dokonując zakupu godzisz się z warunkami gwarancji czyli serwisowaniem wg harmonogramu.
Harmonogram to nie wiedza tajemna i na pewno w jego skład nie wchodzi tylko wymiana oleju. NA 100% jest też podłączenie pod system diagnostyczny i parę, jak nie kilkanaście innych czynności. Za to płacisz.

Nie dowiedziałeś się o tym przed kupnem to teraz chyba za późno na lamenty i wymyślanie teorii spiskowych .

Mylisz się Jarek.
Dokonując zakupu nie muszę godzić się z warunkami gwarancji. Mogę z gwarancji zrezygnować jeśli uznam, że są one nie uczciwe.
I są tacy którzy tak robią.
Nie rozmawiamy tu harmonogramie serwisowym tylko o zakresie czynności pierwszego przeglądu w AT.
Zadałem proste pytanie a ASO - co wchodzi w zakres czynności?
Uzyskałem odpowiedź nie jasną .. wymiana oleju , posprawdzanie czy się nic nie poodkręcało + umycie.
Nikt mówił nic o podłączeniu moto do komputera i innych czynnościach.
W związku z tym uzyskując taką a nie inną odpowiedź ... do takiej się odnoszę.
Jako "inwestor" mam pełne prawo wiedzieć co ma zamiar zrobić ASO z moim moto za moje pieniądze i to oceniać.

Jeśli ktoś bierze za wymianę oleju + mycie + pieczątka 600-700zł a bez pieczątki to samo kosztuje 360zł to sorry nie oceniam tego pozytywnie.
Jeśli ASO robi coś więcej na pierwszym przeglądzie to spoko.... być może ta kwota jest uzasadniona.

Zawsze bronię się przed nieuzasadnionym zdarciem ze mnie kasy... i nie jest to lamentowanie tylko ochrona własnych interesów.
Dlatego zresztą ASO zobaczy mój motocykl tylko wtedy gdy dojdzie do jakiejś naprawdę poważnej awarii lub czynności serwisowej z którą nie poradzę sobie osobiście lub nie będę ryzykował by uczyć się tego na moim motocyklu.

Kwestia oceny czy warto zachować gwarancję zależna jest od sytuacji danej osoby.
Np... pierwszy właściciel mojego drugiego motocykla w ciągu pierwszych 3 lat zrobił 1200km i potem sprzedał moto.
Moto nigdy nie było w ASO od momentu opuszczenia salonu ... a gwarancja dawno minęła. Pierwszy olej wymieniłem ja.
Do dziś prawie 60tyś nastukałem , praktycznie bez awaryjnie.

Każdy ocenia ryzyko według własnej sytuacji i możliwości.
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Koszt przejazdu przez Alpy yakuzsa Przygotowania do wyjazdów 26 08.10.2021 20:18
Przegląd 1000km Mesjasz NAT - Warsztat 40 05.02.2019 10:28
serwis glowic afra koszt Rzeszow szynszyll Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 24.02.2017 12:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.