Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.09.2021, 00:06   #13
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kurol Zobacz post
Lancuch jest najbardziej napiety gdy os zebatki,os wahacza i os kola sa w jednej linii.
Ponizej i powyzej sie luzuje.
Jak kiedys nie wierzylem serwisowce to pasem sciagnalem wahacz i wtedy dopiero ustawialem.
Brawo, i to jest najbardziej precyzyjna metoda. W takim "wyosiowanym" położeniu ustawiamy łańcuch tak żeby był delikatnie napięty, zdejmujemy pas ściągający zawieszenie, sprawdzamy jak to wygląda pomiędzy zębatkami po postawieniu moto na kosie, zapamiętujemy organoleptycznie ilość luzu i ustawiamy stosownie co kilka tys. km.
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 16:43
Zapinka łańcucha :O klanol Rama, zawieszenia, napęd 8 03.06.2009 13:38
luz łańcucha? kamol Rama, zawieszenia, napęd 12 16.05.2008 23:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.