![]() |
|
Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() |
![]()
Kilka lat teamu kupiłem SHL M11 z 1968 z dokumentacją za 2200 PLN. Po remoncie który trwał kilka zimowych/wiosennych miesięcy powstało takie coś:
https://photos.app.goo.gl/QTPYBTqnhBC8sJq58 Z odstępstw/co bym zrobił teraz inaczej: chromowane rawki wyglądają jednak lepiej. No i piasty zostawiłbym w czystym, polerowany aluminium. W sumie zakup + remont wyszedł coś ok 8000 PLN kilka lat temu. Większość robiłem samemu. Zlecałem specom malowanie, szlif cylindra i piaskowanie/szkiełkowanie ramy/detali. Chciałem sobie udowodnić, że nie tylko umiem niszczyć sprzęty w terenie ale także je naprawiać. Doświadczenia bezcenne. Pojeździłem chwilę i sprzedałem. W SHL Rafa widzę chromowane amortyzatory i bagażnik na zbiorniku paliwa. To może być wersja Lux - ponoć większość szła na eksport. Stopka centralna jest za bardzo przegięta do przodu. Do poprostowania ogranicznik. To efekt siadania na moto stojące na centralce.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 09.04.2021 o 21:53 |
![]() |
![]() |