![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Jak ma podciśnieniowy gaźnik a pewnie tak to na dekiel przepustnicy czyli tam gdzie membrana podklejasz sobie coś, najlepiej jakiś pierścień o grubości 10mm i to załatwia jedno.
Drugie: wyjmujesz cała przepustnice i na jej dnie tam gdzie jest iglica są dwa otwory. Jeden z nich zaklejasz kapką silikonu. To znacznie spowolni Ci reakcje na gaz. Jakby było mało to pod sprężynę przepustnicy możesz podłożyć podkładkę 10mm - nawet kulka z folii alu. Do dodatkowo osłabi chęć na wkręcanie się. I voila. Z ogiera masz wałacha. Wszystkie zmiany odwracalne naraz lub stopniowo. Dostęp do gaźnika masz fajny po zdjęciu baniaka a sam gaźnik wystarczy ze lekko obrócisz w kroccach - nawet nie musisz go wyjmować jak sadze. Pisze jak sadze bo nigdy nie robiłem przy DRZ. Myśle ze wiele się nie mylę... M M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
czyszczenie motocykla | concer | Wszystko dla Afrykańczyka | 10 | 21.04.2019 00:38 |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |