|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,629
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 11 godz 6 min 7 s
|
jeżeli cynk nie jest jakoś trwale związany ze spawem to problem jest dość prosty do rozwiązania, ale wiąże się z mechanicznym usunięciem cynku z powierzchni spawów a nie bujaniem zbiornikiem na boki.
Mechanicznym mam na myśli sposób bez drapania skrobania itp... są różnego rodzaju rozwiązania typu kółka z włoskami z tworzywa sztucznego, miedziane. Można także zastosować inne rozwiązanie w postaci niewielkich elementów metalowych. procedura powinny wyglądać np. tak. 1.Mechaniczne usunięcie cynku 2.Płukanie zbiornika (np. jak z instrukcji hondy) 3.Płkukanie/wymiana przewodu paliwowego oraz wtryskiwaczy 4.Wymiana filtrów 5. happy end. Rozwiązanie jakie przyjęła honda może mieć zastosowanie do motocykli, które już mają nawinięte np. 10-20.000km gdzie cynk już pływa w zbiorniku lub został wyłapany przez filtry. Motocykle które są nowe lub mają niewielki przebieg - płukanie jest bez sensu zupełnie.... Gdybym miał taki przypadek osobiście to przy wizycie w serwisie poprosiłbym o zrobienie tego dobrze a nie jak zaleca producent. Każdy mechanik będzie wiedział o co chodzi. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |