![]() |
#11 |
![]() |
![]()
U mnie od dwóch lat 1290R..i już nie raz wspominałem że to normalny motocykl którym da się spokojnie jechac na grzyby.
![]() ![]() Po odkręceniu powyżej 5k obr i trzymaniu go tak, to robi się zwierz.. ![]() Ten nowy fajny, tylko w walce z normami i masą podobnierz KTM schodzi teraz z grubością elementów i pytanie czy to w jakiś sposób przełoży się na jakość motocykla. Tutaj jest o tym kilka słów ( https://www.youtube.com/watch?v=bm-UnTxSgGs) Ale z drugiej strony nie każdy wie, że jeśli serwisuje się motocykle w serwisie KTM można wykupić gwarancję na kolejne lata użytkowania motocykla. Śmieszne koszty a sen spokojny i banan podczas jazdy ![]() ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |