| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapominając o gonitwie mocy, którą uprawiają teraz producenci, nie musi to wcale wyglądać tak źle. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jakby nowy KLR ważył ok. 200kg, był niezawodny jak stary KLR-a, to przy cenie 7.000 dolców za nówkę (ok. 30kPLN) trudno byłoby dziś o lepszą ofertę jako traktor do bezstresowego podróżowania asfaltowo-terenowego. Taki stary Transalp, tylko że kompletnie nowy. Mogliby trafić w rynek. Jak waży 230 kg, to się robi trudniej, ale z kolei stara Afryka też tyle waży. I kosztuje 15-20 kPLN w dobrym stanie, mając 25 lat. A tutaj za 30kPLN byłby nowy, pachnący świeżymi plastikami KLR650, znany z niezawodności. ... jeśli oczywiście będzie spełniał EURO5 i zachowają cenę ze Stanów.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 | 
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |