![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Przetwornicę wraz ze spaloną "żarowką" ze slupkiem H7 dostałem lata temu od kumpla, bez gwarancji na jej sprawność. Czekala cierpliwie na swój czas
![]() ![]() ![]() Tak więc koszt apgrejdu byl niższy niz kupno zwykłej żarówki halogenowej a radość przeogromna ![]() Pewnym wyzwaniem było upchnięcie startera pod czachą, ale znalazło się idealne miejsce z prawej strony. Różnica przeokrutna w jasności. Retrofit xenonowy H3 o temp.barwy swiatla 6000 Kelwinów. Myślałem o LEDzie, ale żaden sensownie świecący (a co za rym idzie- wymagający chłodzenia czy to pasywnego, czy aktywnego) nie wejdzie w przestrzeń pomiędzy górną lampą a stelażem czachy, w przypadku zarówy mijania mozna myśleć o LEDzie, jest tam zdecydowanie luzniej, aczkolwiek nie wiem jak wyglądałaby sprawa snopu swiatła, odcięcia, oślepiania itp. Przy swieceniu swiatłem drogowym i tak się oślepia, a w codziennym ruchu ulicznym niego rzuca się tak miłym cjantom w oczy, więc no cóż, popełniłem HIDa... ![]() Jakby co żarówkę na wymianę ze sobą wożę H3 ... ![]() Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cross Country 10 maj dla dzików !!!! | JOJNA | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 06.05.2009 00:26 |