![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Nie zgodzę się z tym, bo jeśli napięcie nie przekroczy dopuszczalnego dla akumulatora w danej technologii powiedzmy te 14,4 V dla zwyklego ołowiaka to nawet jak bedzie cały czas podpięty prostownik do aku to prad ładowania spadnie praktycznie do 0.
To jest sytuacja kiedy jedziesz moto albo autem "non stop". Jak masz dostep to poszukaj wykresu prądu ładowania w skali czasu przy stałym napieciu. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |