![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 710
Motocykl: kiedyś było
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
|
![]()
Minął miesiąc i czas kilku małych podsumowań i rozterek z chłodniejszą głową:
+ świetnie nadal zap...la, żal zsiadać + off - po ujęciu powietrza i pokręceniu zawiasem - 9/10 (lekkość pomiędzy kolanami, balans - gorzej z podnoszeniem bo ma dość wysoki środek ciężkości) + opony OEM - jak na wygląd asfaltowy bardzo dobre duale - tył już ok połowy zużycia + wydech - ładnie brzmi jak na OEM + osłona przed wiatrem - nie jeździłem w deszczu, ale na wysokości głowy (177cm) jest OK. + w dwie osoby na oryginalnym siedzeniu - plecak nie miał zastrzeżeń - światła - jak się jedzie prosto to OK, święcą bardzo dobrze, szeroko-daleko, ale jak przyjdzie zakręt i do-hamowanie - to świecą na 1m i trzeba jak rowerem powoli - mikro wibracje - pomiędzy 4-5tys obr (6bieg - 100kmh) czuć je wyraźnie na klamkach i dłoniach (włożyłem gumy pod mocowanie i jest ciut lepiej - ale nadal czuć) - jeżdżę *poniżej tych prędkości obrotowych ;-) - wydech - pierwsze położenie i już porysowany - jest plan na podmiankę i podniesienie do góry - wytarta farba na ramie przy łydce lewego buta - niższa w prześwicie, jak AT - czujnik stopki - niby zabezpieczony blaszką - ale urwałem na domowym krawężniku - koszt ORI 170zł z Japonii - 1mc czasu (nie ma zamienników) - narażona na uszkodzenia kiwaczka - albo zabezpieczę blachą, albo wydłużę bone'sy i będzie od razu wyższa Waga ze zdjęcia jest na pustym zbiorniku z tym solidnym bagażnikiem. |
![]() |
![]() |