| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			problem rozwiązany to nieszczęsne i bardzo WQ'ce klikanie to skutek zbyt ubogiej mieszanki na lewym garku co było spowodowane częściowym przytkaniem prawego kanału doprowadzającego powietrze do prawego cylindra (z zaworu IACV) czyli regulacji wolnych obrotów.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Obecnie nic nie klika !!!! kuźwa a ile się naszukałem !! możliwe, że dźwięk pochodził od zaworu Ex, lub zaworu dopalania spalin bo wiadomo, że przy ubogiej mieszance oba dostają w dup.e, możliwe też, że to od lewego kasownika luzu międzyzębnego koła zębatego wałka wyrównoważającego nierównomierny ciąg silnika dla obu cylindrów nie ważne.... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 20.05.2019 o 17:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |